Sawchuk: att Elias står på isen och gråter, i Växjös färger, när han får höra att Timrå gått upp. Där brast det för mig. Vilka profiler vi fått vara med om. Medelåldern i laget är 23 år, det är kids vi snackar om.
Det är ett kvitto på att vi har lyckats bra med våra juniorer...fan vi går upp i SHL med kids!!!! Inte en jävel med tjockare skäggväxt än moppemusche. Jag saknar ord.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ett kvitto på att vi har lyckats bra med våra juniorer...fan vi går upp i SHL med kids!!!! Inte en jävel med tjockare skäggväxt än moppemusche. Jag saknar ord.