K70: Tack! Vi håller ju båda på lag med hårt prövade supportrar, även ni vet vad begreppet kvalångest innebär. Den här gången kom vi dock från "rätt" håll och med tanke på förväntningarna innan säsongen överskuggades nog ångesten av glädje och stolthet att ens ha chansen. Och vid 1-3 i matcher släppte det nästan. Sen bara körde vi.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack! Vi håller ju båda på lag med hårt prövade supportrar, även ni vet vad begreppet kvalångest innebär. Den här gången kom vi dock från "rätt" håll och med tanke på förväntningarna innan säsongen överskuggades nog ångesten av glädje och stolthet att ens ha chansen. Och vid 1-3 i matcher släppte det nästan. Sen bara körde vi.
Vi ville mest. I slutändan kom det ner till det 😊