roger_sundsvall: Får verkligen hoppas att så inte blir fallet. Skulle kännas olustigt och väldigt märkligt. Så hoppas hoppas... 😀 Nu börjar det i alla fall att sjunka in det som hänt...😀👍! Helt underbart!!! Och hoppas verkligen stommen nu blir kvar. Det är verkligen LAGET som gjort det. Sen måste truppen naturligtvis spetsas till. Blir intressant att följa utvecklingen nu framöver!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu börjar det i alla fall att sjunka in det som hänt...😀👍! Helt underbart!!!
Och hoppas verkligen stommen nu blir kvar. Det är verkligen LAGET som gjort det. Sen måste truppen naturligtvis spetsas till. Blir intressant att följa utvecklingen nu framöver!