1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1890835

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Var både dryga häcklande KHK supporters på långsidan där vi satt men även många trevliga, även om man inte fatta vad de sa så var det väl lyckönskningar. KHK fansen verkade överlag inte så brydd. Inte slutsålt, och de flesta verkade ta det hela med ro eller ett "äsch" man vart nästan irriterad av tanken att de fått varit i SHL. "Plastlag" är kanske högmodigt att yttra men just det kändes överallt. Deras klack hördes inte ett dugg (vilken match såg ST??) medan Timråklacken körde växelramsor och fick KHK fansen att klappa med utan att de fattade att KHK klacken bara stod och ugglade.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...