Bragd-Birger: Ja vafan, det finns fortfarande örnprylar att köpa i webshopen så nog lever den alltid och bidar sin tid.
Bäva må alla här nu, när vi åter ska utöka vår marknadsavdelning med några moderna ekonomer och PR-genier som kanske kommer på tanken att utveckla konceptet "Örnen version 2.0". En självlysande skapelse i 3D, med både tillhörande äventyrsfilmer och legoliknande leksakskit för de små. Brrr!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer