Frågan är hur länge Kjell-Åke ska få vara kvar🤔Hoppas verkligen på att man anställer någon ny medieansvarig nu som kan ansvara för allt (sociala medier, Timrå TV, liverapportering, presskonferenser m.m).
Puckat: Märktes idag att Kjell-Åke verkligen inte ska ha sånt här på sitt bord längre bättre att låta han gå i pension och tacka för trogen tjänst. Även hört att han tackade sponsorer osv för säsongen efter det blev 3-1 i matcher till KHK då han sa att det var kört. #OutWithTheNonBeliever typ.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer