Simmalugnt: som ni vet har jag sagt det härinne flera gånger att det var tur att det fanns några politiker med vett i skallen. Ewa Lindstrand var den som stod på sig och satte sin politiska framtid på spel genom att driva genom en lösning som faktiskt slutade med SHL. Tack Ewa och jag tror jag har många med mig i detta tack.❤️❤️❤️
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack Ewa och jag tror jag har många med mig i detta tack.❤️❤️❤️
VI är Timrå och vi GAV aldrig upp !!