1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1892385

Sv: Apropå nånting...
Hur man skulle kunna ställa upp just nu om man utgår ifrån rykten och potentiella nyförvärv.

Vi behöver en leeding-line. En förstacenter som kan mata guter med passningar, även bra om han kan göra några kassar själv med. Det är viktigt.

Hållander & Olofsson tycker jag att man ska matcha in med omtanke, kan vara smart att börja med dom i en 3e för att sedan jobba sig uppåt i hierarkin. Ändå ett stort steg att ta från AS till SHL.

(NY)Haugen? - Brattström

Larsson - (NY)Petersson?
Hardegård - (NY)Fälth?
Carlsson - Kinnvall
Söderberg - Drugge

Guter - (NY) - (NY)
Wedin - (NY)Komarek? - Gallo
Hållander - Olofsson - Palmberg
Boyce - Blomberg - Törnqvist

Berglund

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Haugen.. Tack men nej tack

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer