1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1892675

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben:

Jaså, det är så pass illa? Ja, man har ju sett en del bilder... När det väl börjar att smälta på allvar blir det väl rena syndafloden då?

Annars ser man ju fram emot höstens möte i Hyllie. 🙂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Alltså, på vägen utanför där vi bor, är plogvallarna fortfarande så höga att man inte ser när bilar passerar, man bara hör dem, ja.. och så ser man ljuskäglan från strålkastarna mot skogsbrynet, och då har det ändå sjunkit ihop en hel del. Ungarnas gungställning var i början av februari nästan helt täckt av snö. Nu är halva synlig. Blir det bara plusgrader även på nätterna så väntar syndafloden, for sure!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...