NDR: Det är mer information än jag visste. Jag har bara utgått från den information jag har. Sen vet inte jag om alla åkte med gratis eller om det fanns de som betalade(som det var tal om innan). Men helt klart finns det en poäng i insändaren. Jag ville mest belysa att jag hade förståelse för varför gränsen sattes där den sattes. I alla fall resan till Karlskrona. Man hade kunnat vara mer "givmild" med hedrandet på torget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen vet inte jag om alla åkte med gratis eller om det fanns de som betalade(som det var tal om innan). Men helt klart finns det en poäng i insändaren.
Jag ville mest belysa att jag hade förståelse för varför gränsen sattes där den sattes. I alla fall resan till Karlskrona. Man hade kunnat vara mer "givmild" med hedrandet på torget.