1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1893270

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: FÖR Mycket reklam är kontraproduktivt-Folk blir less ser inte "träden"för skogen är i vägen osv.
Man måste tänka nytt tex:Skyltningen i fönstret i gallerian
som är nästintill är förtäkt endast en liten tittglugg med texten titta inte!
Alla tittar...😀
Ta TV 4 tex.Folk orkar inte med reklamen folk blir förbannad på företagen/produktererna-kontraproduktivt med andra ord.
Ja vet inte men skulle det inte vara intressant för Timrå Ik :s Sponsorer att våga testa nåt nytt?
"Påtvingad"reklam finns ju numera även här på HS.
Själv har jag undrat vem som sponsar Brynäs då dom har rena o snygga tröjor,det blir liksom en "Snackis"runt fenomenet liksom.
Less is more är då jag säker på iaf.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tik1966: Ja lite oklart vad Brynäs egentligen har för modell. Finns en slags artikel om det här, men jag blir inte riktigt klok på exakt var och hur pengarna kommer in. Nån Brynäsare med insikt som läser detta får gårna förklara hur modellen hänger ihop och vad företagen som sponsrar får istället för reklamplatsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...