1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 189615

Sv: Nya hallen
mika: Va ? Finns det en bildskærm i kattlådan ? Det var som 17 ! Problemet med en jumbotron ær væl att den kostar lika mycket som hallen, rætta mig om jag har fel ! Kan man inte bygga en egen jumbotron genom att sætta ihop ett stort antal ældre Tv apparater ? Om vi sæger att det krævs ca 16 Tv apparater på varje sida så skulle det gå åt 64 stycken 28 tummare a 2000 kronor styck. Jag ræknar med att man får mængdrabatt om man knallar in och køper dem på exempelvis El-Giganten eller On-Off eller SIBA ( før att inte utelæmna någon ..). Totalt pris 128 000 + lite material och kablar sæg 150 000 riksdaler!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer