Någon som vet om Match 6 mot Karlskrona går att få tag på? Var sånt sjukt tryck i hallen den matchen och jag skulle vilja se den från tv sändningen då man var på plats :)
kaofl: Har också funderar på det där. Vilka rättigheter har TIK när det gäller sånt? Kan klubben till exempel göra en egen dokumentär om avancemanget, med filmer och referat från matcherna, och sälja i shoppen? En sån skulle jag köpa i alla fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer