1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1902188

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag håller med, allt annat än kval är en bragd med detta lag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8399}:
Jag skiljer ju på hur laget ser ut "på papperet" sett till meriter o dyl och på vilken utväxling som man kan tänka finns i laget.

Det förstnämnda är det förhandstipsen mestadels bygger på, dvs gamla meriter. Det är ju dessutom rimligt eftersom det är det enda vi eg vet nåt om. Och då har vi som sagt inte mkt att sätta emot.

Så att tycka att truppen ser galet tunn ut men ändå känna tillförsikt och se möjligheter är ingen motsägelse.

Sv: Apropå nånting...
{8399}: Det enda som talar för oss är att det nästan aldrig blir som man trott samt att det, trots allt, finns större utvecklingspotential jmft med många konkurrenter i det här laget. Talang i överflöd.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer