1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1903008

Sv: Apropå nånting...
Så snart kanske fet inte finns en enda turnering där de allra bästa spelarna från världen kan samlas i samma turnering. World cup är för tillfället bara ett jippo då man hade lag europa och lag Nordamerika så då återstår VM där förhoppningarna står till att bra spelare åker ut tidigt i Stanley cup eller miasar slutspel. Förhoppningsvis så blir trycket stort på NHL pamparna utifrån så dom inte får för sig att fortsätta vägra släppa ifrån sig spelarna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
”Klacken tar plats centralt”

Sv: Apropå nånting...
Så jävla snygga tröjor! Som många andra också påpekat hade man gärna sett den som officiell matchtröja.

Matchen ikväll sänds på Cmore för de som ej kan vara på plats.
Uppladdat:

500x0-snyggt.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer