{8179}: Kanske va Kulltorp ute efter fulstream? 😋 Hade jättegärna sett matchen ikväll, men betalar inte 350 kr nu under sommaren då jag varken följer tennis, golf eller Allsvensk fjollboll och inte får nån valuta för pengarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hade jättegärna sett matchen ikväll, men betalar inte 350 kr nu under sommaren då jag varken följer tennis, golf eller Allsvensk fjollboll och inte får nån valuta för pengarna.