1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1904009

Sv: Apropå nånting...
Men alltså, nog för att vår bortasektion sticker ut som aningen burliknande. Men nu känns det som att skitsnackarpressen försöker krama ur varenda öre ur det och snudd på vigla upp till nån jävla proteststorm. Kan de inte skicka ut en extra söndagsbilaga om den kommande helg. Göra en reportageserie om snacket, byggandet och tankarna kring den? Kul att Timrå IK återigen berör i Svensk hockey. Eller nåt....😏

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja nu har vi inga ekonomiska problem de kan skriva om så då måste de ju klaga på nåt annat

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: hade man skippat nätet, så hade vi ju sluppit hela denna diskussion.
jag förstår inte varför nätet ska vara där?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer