1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1904925

Sv: Apropå nånting...
Kollar man plus/minus statistiken från igår är det lagets förväntade stjärnor stomme som har minus!

Usch! Nu vill vi se att gårdagens match var en engångsföreteelse.

Olofsson Guter inne på 3 mål bakåt! Kemin verkar inte finnas i defensiven i alla fall!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
lungan: utan att ha sett statistiken så måste jag ändå säga att vi släppte in några mål som vi inte kan kasta forwards för. Kinnvalls dragning på offensiva blå, som siste man, den var ju under all kritik.

Sv: Apropå nånting...
lungan: Angående centersidan så skulle det inte skada med en van center så kanske Rensfeldt kan gå tillbaka till den position han mer är van vid ut i en kant. Får man vara så pass fräck att man hoppas lite att Erik Karlsson inte riktigt får till det i Finland och vänder "hem" till Timrå igen?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer