1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1905163

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Bara jag som ifrågasätter inställniingen från klubben att man har en tuff uppgift till mötes? Låter som en sumering av en gången säsong, jag tycker målsättningen ska vara på ett plan där man ska utgöra en positiv verksamhet, fanns den typen av snack då kenta ledde laget då vi gjorde som övriga Sverige inte hade förutspått. Om ledorden vore annorlunda är jag övertygen om att tanken i hjälmarna skulle vara annorlunda typ "det blir en tuff säsong" istället för " vi ska ju knäppa eliten på näsan, nu kör vi"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jockz: Lär ju vara helt annat snack inom stängda dörrar, tror nog inte Nubben och Freddan har som mål att vara några slagpåsar. Gick ju inte ut förra säsongen och vi skall vara top 2 precis. Spelare har ju själva sagt i intervjuer att vi kommer nog överaska många lag med vårt spel tex.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer