Försöker intala mig själv att det här blir en tuff match - och säsong - för att dra ner förväntningarna. För att inte bli allt för förkrossad, för att orka med en hel säsong.
Nerverna är utanpå kroppen och man vill så mycket. Man hoppas så mycket.
Men ärligt; fy fan vad härligt att det drar igång!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nerverna är utanpå kroppen och man vill så mycket. Man hoppas så mycket.
Men ärligt; fy fan vad härligt att det drar igång!
Kom igen nu Timrå!