1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1907220

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-09-15
Jag tar med Gallo, Wedin och hardegård på plus från premiären!

Resten var godkända eller sopiga. Jag väljer att inte hänga upp mig på dem än så länge...

En omgång spelad! Jag har inte givit upp iaf.

Tyckte 3e perioden var stabilare. Nog för att LHC lirade mindre desperat mot oss då med 3-1 på kontot men jag tycker tydligt att vi ger inte upp ramsan kommer skjutsa laget framåt i år med!

Håller med vem det nu va som skrev om att man gott kan sluta ta ut målvakten kämpa på med 5-5 eller filma in ett pp. Finns ingen anledning att bjuda på målskillnad...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer