gustav9: Som sagt är det bara förköp. Har vi någonsin haft en diskussion om publiksiffran tre dagar innan match? Över 4500 imorgon eller jag äter upp min toffel.
TimraStockholm: man kan tycka att det borde kunna komma 5000 pers imorgon på hemmapremiären efter 5 års frånvaro från finrummet.! Att ens diskutera om det kan komma 4.500 är ju fan ett underbetyg om nåt. Jag tror på 5000 imorgon allafall. Allt annat är fiasko!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer