tjobba: Det måste kännas tröstlöst för honom att spela i dom där färgerna när han vet att laget i hans hjärta är i stort behov av kompetenta backar och laget sliter som djur för varje poäng. Får dom ens snö där nere?
Det borde finnas en uppflyttningsklausul i SHL, att spelare får rätt att bryta sitt nya kontrakt om laget går upp i SHL och omförhandla med befintlig klubb. Det skulle vara lite plåster på såren för den där fallskärmen vi pröjsar åt Karlskrona.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det borde finnas en uppflyttningsklausul i SHL, att spelare får rätt att bryta sitt nya kontrakt om laget går upp i SHL och omförhandla med befintlig klubb. Det skulle vara lite plåster på såren för den där fallskärmen vi pröjsar åt Karlskrona.