Klart slafsigaste perioden i NHK så här långt. Huamej. Lite kyla nu tack, och enklare och rejält. Att Rögle är virriga behöver ju inte smitta av sig.
Drugge/Hardegård...nja, va? Och Kinnvall måste sluta krångla till det så in i helvete i egen zon. Spelar fast sig själv och tappar puck...och tar sjukt mycket burskydd.
Nya finnen ser behövligt tung ut iaf.
Kom igen nu, Timrå! Nu jobbar vi enkelt och konsekvent!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer