Haha. Vilken fruktansvärt usel periodjävel! Helt uppkäkade i egen zon. Och slarvigt nå jävulskt. Sprida puck, forechecka på mellis och rusa...mmm. Känns som ett recept för framgång!
Nä, händer inget radikalt i tredje blir det noll poäng i kväll. Man har gett bort det så här långt. Pinsamt.
Och: man behöver inte tokslänga iväg pucken framåt under press! Går faktiskt att spela hem, vara lite kylig och manövrera bort forecheckingen. Rögle får sjuk utdelning på att bara rusa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä, händer inget radikalt i tredje blir det noll poäng i kväll. Man har gett bort det så här långt. Pinsamt.
Och: man behöver inte tokslänga iväg pucken framåt under press! Går faktiskt att spela hem, vara lite kylig och manövrera bort forecheckingen. Rögle får sjuk utdelning på att bara rusa.
Usch!