{297}: Japp dags och gå ne på 3 kedjor nu bänka Agera Freddan två klara är Drugge Berglund som inte hänger med . Sätt Wedin i en bättre omgiven som han verkligen förtjärnar
Modano: Nu jädrar får vi marinerar vi oss i Lill-Kentas mantra: ödmjukhet, noggrannhet och äcklig disciplin. Kanske viktigaste matchen hittills denna säsong. Kanske en fingervisning åt vilket håll det bär av?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer