{297}: Japp dags och gå ne på 3 kedjor nu bänka Agera Freddan två klara är Drugge Berglund som inte hänger med . Sätt Wedin i en bättre omgiven som han verkligen förtjärnar
Modano: Nu jädrar får vi marinerar vi oss i Lill-Kentas mantra: ödmjukhet, noggrannhet och äcklig disciplin. Kanske viktigaste matchen hittills denna säsong. Kanske en fingervisning åt vilket håll det bär av?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer