1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1914825

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2018-10-18
Helt sjukt att en sån här skitinsats slutar med två poäng. Uselt, uslare, Timrå.

Men, Wedin. Ser sjukt bra ut. Målen är en sak, men hans driv, vilja och styrka...5+.

Nu måste fler haka på. Gallo? Ohlsson? Guter? Rensfeldt? Hållander?

Lär bli en hårsträckare från Freddan efter det här...och ett antal videotittar. Så här får det inte se ut. Rus-press från Rögle i tre byten, sen föll Timrå ihop.

Och backarna...jeeez. Det här funkade inte. Kinnvall gör sin absolut sämsta match. Janne kom, tacklades och gick. Hardegård/Drugge var helt borta.

Osv. Tack Wedin för två pinnar! Med lagkamrater hade det blivit tre!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2018-10-18
Bragd-Birger: Tycker dom ser lite trötta ut. Stirrar på puck och spelar man man i stället för zon.
Men hellre en identitetskris nu än senare.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer