bar mofftak: Vissa räcker inte till i match efter match, skulle jag säga. Det är det som är problemet. Vi har inte bredden och rutinen. Inte en chans att våra orutinerade spelare kan spela på topp i SHL en hel säsong. Men även i en sån här skitmatch så kämpar dom. För varandra och för laget. Det kan vara nog så viktigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men även i en sån här skitmatch så kämpar dom. För varandra och för laget. Det kan vara nog så viktigt.