Lillberra: Ja jag tyckte Falken var rätt usel mot DIF (trots målet) men det jag såg igår (såg enbart 3e perren) var som en helt annan spelare. En av få som utmärkte sig positivit!
Bara jag som får lite ”Timrå innan vi åkte ut”-vibbar över rögles värvningsbonanza? Det känns som att dom avverkar nyförvärv i en rasande fart, utan större framgång.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...