Jockz: Blev inte de 2 spelarna hyllade som alla andra vid avancemanget? Känns konstigt att ge dom en video tribute nu tycker jag. Är inte de spelare som är kvar värda det ? Hellre då en tribute till Z i något sammanhang.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Känns konstigt att ge dom en video tribute nu tycker jag. Är inte de spelare som är kvar värda det ? Hellre då en tribute till Z i något sammanhang.