Öndulat: Varför ska två spelare som lämnat klubben nyligen hyllas i Timrås hemmaborg just mot det lag Timrå ska spela mot också. ? Det blir ju patetiskt snyfthistora av det. Om det ska hyllas på kuben ska väl för fan hela laget hyllas och inte två st som dessutom lämnat. Barnsligt som fan.
Z ska upp på kuben och hyllas defenetivt vid rätt tillfälle.
Tikkare: Du missade hela poängen i mitt inlägg. Skrev att jag höll med att dom inte ska hyllas, tycker dock att grundtanken är god och långt ifrån barnslig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Z ska upp på kuben och hyllas defenetivt vid rätt tillfälle.