1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915943

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Ja det finns ingen poäng att extrahylla några gamla hjältar som dessutom valt bort oss till förmån för en konkurrent. Som vi till råga på allt möter i en för oss livsviktig match. Alla matcher är nämligen livsviktiga för oss. Då vore det mer logiskt att extrahylla de hjältar som spelar kvar i Timrå IK. Det andra sänder jävligt mesiga signaler om att vi är den tacksamma kusinen från landet med mössan i handen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja fy fan va brunt, upp med dajmen i skyn liksom och bocka och buga för att vi också får vara med i finrummet. Mesigt var ordet, Blir lite förbannad faktiskt på det förslaget.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kan ju höra med Brynäsarna hur de tänker, om de planerade nån hyllning för Palushaj i deras match mot Örebro.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...