Sputnik: läste hela, det var ju bara på slutet vi var överens, han blandade in NHL seder och bruk. det jag pratar om är att inte hylla Didrik och JJ på torsdag på nån mediakub på torsdag. Varför skulle vi ?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
det jag pratar om är att inte hylla Didrik och JJ på torsdag på nån mediakub på torsdag. Varför skulle vi ?