Tänkte köpa en aktie, det går väl fortfarande? Försökte surfa på oberoende info om Pepins, men får bara träffar på Pepins själv. Någon som vet hur dom tjänar pengar på detta procent på något et c? Inte för att jag misstror dom på något sätt men jag är en såndär som vill ha koll ;-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Försökte surfa på oberoende info om Pepins, men får bara träffar på Pepins själv. Någon som vet hur dom tjänar pengar på detta procent på något et c?
Inte för att jag misstror dom på något sätt men jag är en såndär som vill ha koll ;-)