hubbenorlen: och du tyckte att defensiven såg bättre ut i tredjeperioden när motståndarna leder stort och släpper på farten. Du kanske inte ska klaga på andra skribenters hockeykunskaper?
{297}: Jag är så jävla trött på det här forumet nu. Så jävla mycket skitsnack. Förr i tiden gick jag in hit för att få lite positiva vibbar om laget i mitt hjärta, och diskutera värvningar och eventuellt få lite tröst efter en förlust. Nu för tiden är det ta mig fan 99 procent negativt, och du är fan värst. Avregistrerar mig nu. Hej.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...