1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1917899

Sv: Apropå nånting...
{297}: Nu kanske detta är min högst personliga åsikt men Guter i kvalet mot oss var KHKs överlägset bästa spelare, karljäveln gav mig nästan magsår! När jag skrev min lista till tomten i våras stod där bland annat M.Guter, tidsmaskin, nya slalompjäxor, en valp och absolute music 623

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
TIK-Lund: Att Guter var Karlskronas bästa spelare, det tycker jag säger mer om Karlskrona än om Guter. Visst gjorde han 4-5 pinnar på 7 matcher mot oss men jag tyckte han var ett hänghuvve redan då.

Sanna mina ord, inom tre säsonger varvar han ner karriären i Leksand. Precis som kolan.

Sv: Apropå nånting...
TIK-Lund: Var ständigt nervös när Guter hade pucken i anfallszon mot oss i kvalet.

Sv: Apropå nånting...
TIK-Lund: Tyckte Rhodin och Kellman var KHK's bästa

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer