Tycker det är ytterst märkligt hur de bestämmer reglerna. Det Ohlsson gör är givetvis inte något som ska gå ostraffat förbi, men det är lättare hänt att en tackling kan gå fel under spelets gång än att en spelare medvetet, efter avblåsning, hugger någon med klubban över halsen som Farley gör. Det är ett betydligt mer medvetet val (och minst lika farligt) att hugga någon med klubban mot halsen på ett vis som dessutom inte tillhör hockeyn, vilket tacklingar faktiskt gör.
Det Farley gör är inget man råkar göra eller som tillkommer genom en olycklig händelse. Gör om, gör rätt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det Farley gör är inget man råkar göra eller som tillkommer genom en olycklig händelse. Gör om, gör rätt!