1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918524

Sv: Apropå nånting...
Hur tror ni laguppställningen ser utan idag utan Ohlsson och Hållander men man Kaijser och Jansson istället?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Hmm... Gissa fritt? Tre kedjor på forwards med madsen - jansson - kaiser som reserv/avlastning

Bratwurst (Svedberg)

Printz - skinwall
JalleJanne - Ohårdegaard
H.Larsa - Falk

(söderberg, druggels)

Collberg - blomberg - palmberg
Törnqvist - olofsson - gallo
Wedin - berglund - boyce

Sv: Apropå nånting...
Nubben verkar leta nyföevärv trots allt.. Får man önska så en någorlunda spelskicklig center(jag vet nästan helt omöjligt då nästan alla lag i SHL lär vara ute efter en sån). Främst av allt skulle man vilja ha en tvåvägsback som är hyffsat stabil i egen zon men också har bra lösningar, antingen förstapass eller kunna transportera ut pucken.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer