ALLA lag har svackor vi har våran nu hellre nu än till våren ...enskilda samtal med samtliga vore bra ..att man förlorar är en sak...MEN att man inte agerar. o kämpar... bli förbannad...m.m näe inget...de blir man vansinnig på!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
vi har våran nu
hellre nu än till våren
...enskilda samtal med samtliga vore bra
..att man förlorar är en sak...MEN
att man inte agerar. o kämpar...
bli förbannad...m.m
näe inget...de blir man vansinnig på!!