Bra med ett uppehåll. De fans som har fått spader nu, bör nog ägna sig åt att supporta norsk skidsport över vintern.
Kommer nog att komma nåt nyförvärv till, visst. Men viktigast att satsa på utveckling av den trupp man har. Olofsson är ju en överjävel när han vill, han skulle man vilja se mer av.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Realist? Yes!
Bra med ett uppehåll.
De fans som har fått spader nu, bör nog ägna sig åt att supporta norsk skidsport över vintern.
Kommer nog att komma nåt nyförvärv till, visst.
Men viktigast att satsa på utveckling av den trupp man har.
Olofsson är ju en överjävel när han vill, han skulle man vilja se mer av.
Uppåt,framåt!!