Sputnik: Hehe, poängen i det hela är ju att det inte kommer komma in en kille som vann poängligan i AHL förra säsongen. Nått vettigt bör ju Nubben kunna hitta iaf!
Jåkkinen: Haha men det vore ju lite tragikomiskt ifall det är Salmonsson som dyker upp som spets. Då kan man snacka om att marknaden är tunn...Eller att vi är ruskigt fattiga. 😅😱🙈
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...