Rip Kirby: Det är ju på skämt såklart. Typ att Elias är så jävla bra att motståndarna riskerar skadas när han lurar dem. Avstängd pga för avancerade finter...
Något helt annat: Jag tänkte släpa mig upp till matchen mot Rögle och försöker boka in två biljetter. Dock verkar jag inte kunna välja sittplatser alls. Är det något jag missar, eller går det helt enkelt inte att göra det på hemsidan?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer