Sputnik: Ja vem vet... Har ju knappt spelat nåt hittills. I alla fall väldigt lite. Tycker han borde fått lite mer chanser, framförallt i PP! Vore om inte annat bra för Drugge själv o Allsvenskan kanske är mer passande för han då han får lite mer tid på sig o kan utnyttja sina skills bättre.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har ju knappt spelat nåt hittills. I alla fall väldigt lite. Tycker han borde fått lite mer chanser, framförallt i PP!
Vore om inte annat bra för Drugge själv o Allsvenskan kanske är mer passande för han då han får lite mer tid på sig o kan utnyttja sina skills bättre.