Timråit H-sand: Haha råkade anmäla mitt förra inlägg. Aja kontentan var, bra att drugge blir kvar men dags att Freddan visar lite fingertoppskänsla och spelar in Drugge där han har sina styrkor. Som i Offensiva situationer med PP. Såg ju en del matcher med han i Västervik då jag bara bor nån mil ifrån. Hans styrkor sitter absolut i det offensiva där han var väldigt bra på att få igenom skott genom täck. Låt han styra lite på blå och va finurlig. ge han chansen att misslyckas lika mycket som man ger många andra spelare chansen som absolut inte har i ett PP o göra..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Edit: så kom i lägget tillbaks... 😅😅