OlliJanne: Jag? Det jag undrade angående (den i efterhand helt uppenbara) skojvideon på Youtube var vad som egentligen menades. Ja, för ett ögonblick (eller två..) tog jag den faktiskt på allvar :)
Rip Kirby: Apropå Elias..... 19.00 ska är det Elias Petterssons vs Rasmus Dallin på teven. Finns det nåt ställe som man kan se den matchen på stream? (har inte Viasat tyvärr)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer