snabel: "då håller vi på att skämma ut oss ännu en gång då". Jo hela säsongen har ju varit fullkomligt värdelös, vad fan är en andraplats värd om man kan ligga etta? Detta suuuger.
Någon som skulle vilja läsa nått givande inlägg från SMÅLAND just nu, det skulle faktiskt inte jag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Någon som skulle vilja läsa nått givande inlägg från SMÅLAND just nu, det skulle faktiskt inte jag...