1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1921944

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Men sen helt rätt melodi att snåla sig genom SHL, ta med sig bonusen ner till HA. Vi kommer tappa Wedin, Larsson och med tanke på den mediokra hockey man visar upp så lär man inte vara den mest attraktiva klubben för spetsspelare ens på HA nivå. Men hey vi lär ju ha en förstakedja bestående av Boyce och Berglund. Alltid nått ju. 🙂👍

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Råder er alla att gå in och se Karlskoga - Modo. Karlskoga har fått en 5+20 för en axel mot axel och Modo armbågstacklar motståndaren utan utvisning i nästa byte. Full kalabalik, Karlskoga är vansinniga och detta kan bli en underhållande match :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...