Ganska lugnt ikväll ändå. Hellre torskar man mot ett klart bättre lag än som fallet var förra torsdagen, då vi borde ha punkterat matchen i andra perren, men... ja, du vet!
Men nu känns det genast lite tyngre att lyckas uppnå årets mål (mitt mål) = SM-guld! Två andra lag ser lite starkare ut...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ganska lugnt ikväll ändå. Hellre torskar man mot ett klart bättre lag än som fallet var förra torsdagen, då vi borde ha punkterat matchen i andra perren, men... ja, du vet!
Men nu känns det genast lite tyngre att lyckas uppnå årets mål (mitt mål) = SM-guld! Två andra lag ser lite starkare ut...