Tyckte att det var ganska jämnt med utvisningar i början! Snarare borde TIK ha utnyttjat någon av dessa chanser, men man skapade nästan inget i första perren. I andra hade inte minst back-Sanny ett par go´lägen...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tyckte att det var ganska jämnt med utvisningar i början! Snarare borde TIK ha utnyttjat någon av dessa chanser, men man skapade nästan inget i första perren. I andra hade inte minst back-Sanny ett par go´lägen...