timraande: I Solens Stad, Karlstad, skiner iaf solen hela tiden. Åtminstonde hittills i år ;) 8-1 va minst sagt ett drömresultat. Mv-duellen vanns ju minst sagt av Wally...synd att han inte höll nollan dock... Ta nu nya tag, men mot FBK kommer ni inte kunna göra nånting ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
8-1 va minst sagt ett drömresultat. Mv-duellen vanns ju minst sagt av Wally...synd att han inte höll nollan dock...
Ta nu nya tag, men mot FBK kommer ni inte kunna göra nånting ;)